vineri, 27 februarie 2009

Offffffffff


Azi am o stare de... M-am trezit de dimineata cu o durere de cap groaznica. Am aprins repede televizorul sa vad cum va fi vremea azi. L-am aprins la tanc, ca era chiar rubrica meteo si anunta vreme in incalzire. Ma bine-dispun brusc si ma ridic plina de voie buna din pat in ciuda durerii enervante. Ma duc repede sa trag drapeiile asteptandu-ma sa vad afara o vreme insorita, numai buna de plimbari. Socul a fost destul de mare cand am vazut ca afara nu era soare ci ningea. Ningea de ziceai ca suntem in decembrie. Offfffff, iar zapada? Zau ca m-am saturat de ea. Vreau sa vina odata primavara, ca deja mi lehamite de frig si ger. Oare cat mai dureaza pana o veni caldura? Si tare sunt curioasa unde o fi vremea in incalzire si insorita anuntata la meteo, ca e clar ca nu la noi.

2 comentarii:

  1. hai, nu mai fii trista! zapada=aer curat! adelina se poate bucura de aer proaspat! drept ca dupa... fleashca nu e prea interesanta... sa speram ca azi e mai bine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, azi e mai bine ca a iesit soarele si toata zapada s-a topit :)

    RăspundețiȘtergere