sâmbătă, 21 februarie 2009

Leapsa

Iaca am "furat" si eu leapsa sa ma bag in seama neinvitata.

SUNT: o scorpie, Doamne-ajuta, numai in zodiac
AS VREA: sa am mai multi prieteni
PASTREZ: multe amintiri frumoase intr-o cutie, multe nimicuri cu valoare sentimentala f mare.
MI-AS FI DORIT: sa fiu mai ambitioasa
NU IMI PLACE: sa ma cert
MA TEM: sa nu aiba lumea parere proasta despre mine
AUD: mai mereu lucruri care ma dor
IMI PARE RAU:cand imi dau seama ca multa lume se foloseste de mine
IMI PLAC: cartile, muntele, dulciurile
NU SUNT: o fire pesimista
DANSEZ: doar pentru a o amuza pe Adelina
NICIODATA: nu spun niciodata
RAR: renunt la rutina mea zilnica
PLANG: foarte des. ce sa fac, sunt f sensibila din fire
NU SUNT INTOTDEAUNA: atenta la nevoile celor dragi
NU IMI PLACE DE MINE:ca iert prea repede orice si oricui
SUNT CONFUZA: cand aud din 10 parti 10 variante ale aceluiasi subiect
AM NEVOIE: de liniste si siguranta
AR TREBUI: sa fiu mai puternica si sa nu mai sufar pentru indiferenta celor din jur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu