joi, 22 ianuarie 2009

Dilema

Nu stiu Doamne ce are maimutica mea mica si scumpa ca de vreo 4 zile se trezeste pe la 2 noaptea si pana pe la 4 adoarme doar in reprize, se foieste de zor, si mataie de nu mai stiu ce sa-i fac. Ma gandeam ca poate e de la dinti ca saracuta a ramas tot cu 2 dintisori, din septembrie suntem in asteptarea celorlalti; dar chiar asa sa se trezeasca, parca are un ceas in fundulet care ii anunta ora exacta. Cat despre mine, sunt ca o stafie prin casa caci dupa ce stau 2 ore treaza sa o pazesc pe ea, ma mai foiesc vreo ora prin pat pana adorm urmand ca la 6 sa ma trezeasca ceasul.... ufffff sper sa revenim cat mai repede la vremuri mai bune. Norocul meu a fost ca astazi am citit de dimineata perle de "Luca Nazdravanul" care m-au binedispus si abia astept acum sa o aud pe mata mica scotand si ea perle la randul ei.

2 comentarii:

  1. E de la dintisori in mod sigur .
    PS : mi-am zbatut creierii sa imi dau seama de unde stiu pozele voaste si pana la urma mi-a cazut fisa ...cam greu dar mai bine mai tarziu decat niciodata :)
    Pup printesa frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca tu spui ca e de la dintisori atunci pot sa ma linistesc. nu stiam ce bazdaci are cu trezirile astea daca primii au iesit fara manifestari violente. multumesc:)

    RăspundețiȘtergere